L’acta estava pujada amb antelació suficient. Al no haver-hi oposició activa, s’aprova per assentiment
Punt 2. Ratificació, si escau, dels acords de la comissió permanent.
S’exposen els acords presos en les passades reunions de la comissió permanent. Al no haver-hi oposició activa, es ratifiquen per assentiment.
Punt 3. Informe d’execució del pressupost fins a 30/04/2018.
Es procedeix a explicar l’informe. Al no haver-hi comentaris es procedeix al següent punt.
Punt 4. Informe sobre la vaga de personal associat.
S’informa de la situació actual.
S’ha interposat una demanda contra la Delegació d’Alumnes en el Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana amb intenció que no puguem tramitar els parts Mistral referits a la vaga.
Es van retirar al seu torn els serveis mínims per part del professorat associat.
Des de DAUPV s’ha realitzat una sèrie de comunicats públics relatius als greuges econòmics que perjudiquen als alumnes.
S’ha realitzat un procediment administratiu perquè s’indemnitze als estudiants afectats.
Actualment s’han acceptat els serveis mínims, establint un procediment de comunicació de falta de docència per a l’alumnat.
DAFBBAA pregunta sobre que ocorre en cas que l’alumnat no accepte els nous criteris d’avaluació establits. Aquests s’intentaran establir el més concordes a les guies docents possible. L’alumne es podrà desmatricular de l’assignatura si ho desitja, sent retornat l’import de la matrícula.
DAETSIT pregunta sobre la reclamació emesa per DAUPV. Es realitza des de la Delegació d’Alumnes contra la UPV, sent una reclamació per quantitats.
DAETSA pregunta sobre el cas en el qual un professor torne a donar docència abans que siguen aprovats els serveis mínims. En aqueix cas s’aplicaran els serveis mínims.
DAETSII informa sobre un professor que està avaluant als alumnes sense signar els parts de docència.
Es procedeix a explicar els informes posats a la disposició de l’assemblea. Al
DAEPSG informa sobre les faltes ortogràfiques oposades en l’informe. Se sol·licita una revisió del document prèvia a la seua publicació. Es corregiran i remetran de nou els informes una vegada fet.
DAFBBAA pregunta sobre l’actuació a seguir en les trobades de CREUP. A causa de la falta de seu i agenda per a la pròxima trobada no es pot prendre una decisió actualment.
Després de realitzar la primera reunió fundacional, es decideix no emprendre el projecte.
Al no haver-hi comentaris addicionals per part de l’assemblea, es procedeix al següent punt de l’ordre del dia.
Punt 7. Ratificació, si escau, de les modificacions de designacions en comissions UPV.
Es ratifica per assentiment.
Punt 8. Ratificació, si escau, de les modificacions de designacions en comissions DAUPV.
Es ratifica per assentiment.
Punt 9. Ratificació, si escau, de les modificacions de l’Equip de la Delegació d’Alumnes de la UPV.
Es ratifica per assentiment.
Des de DAUPV s’informa de la necessitat de participació en la delegació a causa de la futura finalització d’estudis de diferents membres de l’equip.
Es pregunta si es va a realitzar una crida a la participació. Es planeja emetre-ho a principis de setembre, a causa de la proximitat actual amb els exàmens de finalització de curs.
S’informa per part del Delegat dels següents assumptes en tràmit:
Consell Social. Es va acudir a la reunió de la Comissió Acadèmica del Consell Social el 3/05/2018
Casa de l’Alumne. S’ha tancat un acord amb el ASIC per a generar una aplicació per a reservar els espais de la Casa de l’Alumne a través de la intranet.
Portal d’Allotjaments. No hi ha hagut avanços en el tema, però es mantenen les negociacions.
Mistral. S’ha llançat la fase 2 del projecte Mistral. S’ha aprovat la modificació de la normativa en Consell de Govern. Estem a l’espera de la seua publicació en el BOUPV.
50 Aniversari. S’ha convidat al Delegat d’Alumnes a causa de l’estimació d’assistència a l’esdeveniment. Quant es tinga el calendari d’activitats es traslladarà a les delegacions de centre.
Projecte d’Honestedat Acadèmica. S’està finalitzant el projecte de Bones pràctiques d’honestedat acadèmica.
Eleccions a Defensor Universitari. S’ha proposat una revisió del reglament a causa de les irregularitats oposades en el període d’eleccions passat.
UP4. Es va assistir a les reunions realitzades el 29/03/2018 i 7/05/2018 amb la finalitat d’estudiar la situació d’implantació dels programes acadèmics “integrats” de grau i màster.
Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva (AVAP). Es va assistir a la reunió del dia 11/04/2018 i el 14/05/2018. Es té intenció de crear un Pool de Qualitat amb ajuda de la AVAP juntament amb l’HABITE de la UMH. Es té intenció de verificar l’acreditació de docent de la AVAP.
Coordinadora de Representants d’Estudiants d’Universitats Públiques (CREUP). S’ha participat en la revisió del posicionament de Garantia de Qualitat i el d’Internacionalització en les reunions realitzades els dies 29/03/2018 i 2/04/2018, prèvies a l’Assemblea General Ordinària. Es va assistir a l’Assemblea General Ordinara i Assemblea General Extraordinària realitzades a Cadis, on es van aprovar modificacions al Reglament de Règim Intern de CREUP, tots dos posicionaments. Al seu torn, es va triar una nova junta directiva de l’associació.
Consell d’Estudiants Universitari de l’Estat. S’ha reunit el Grup de Treball d’Enginyeria i Arquitectura, decidint treballar en la Revisió i Informe del RD 1393/2007, Revisió i Informe sobre el sistema d’accés a màster en enginyeries i arquitectura, i Revisió i Informe sobre l’accés de la dona a estudis d’enginyeria i arquitectura.
Projecte d’adequació de taxes de matrícula d’enginyeria i arquitectura segons el rendiment. S’ha cursat la subscripció al projecte que es llançarà de forma pública a inicis de mes.
S’ha assistit a diversos actes protocol·laris.
Informe sobre la concessió de matrícules d’honor: va estar parat, però ja hem rebut dades actualitzades. Quan tinguem el document redactat s’enviarà a l’assemblea.
Aplicació de gestió de reunions. Es va a treballar en el desenvolupament d’una aplicació, en col·laboració amb el ASIC.
Simulador d’Avaluació currucular. Es va a treballar en el desenvolupament de l’aplicació.
Reforma del despatx 6. Es va a reformar per a poder allotjar les reunions de l’equip i la permanent de delegats, canviant el mobiliari i instal·lant un sistema de videoconferència.
Projecte de reconeixement de la labor realitzada pels delegats. Es va a realitzar un estudi comparant la situació d’Espanya amb la resta d’Europa.
DAETSIT pregunta sobre les estadístiques que va a realitzar la UPV pel que fa a la intenció de matriculació dels alumnes en màster. Es realitzaran amb les dades recaptades en la primera matrícula de la carrera.
Es pregunta sobre el futur funcionament del simulador de curricular. No es coneix encara.
DAETSII pregunta sobre l’existència de beques per a alumnes que no són espanyols o pertanyen a la Unió Europea, sense ser resident dels mateixos. Aquest tipus de beca se sol·liciten en els països d’origen.
DAETSA prega que es tinga present i s’intente recuperar les setmanes que s’han avançat en la data de finalització de docència.
DAETSA pregunta la possibilitat d’existir data de lliurament de treballs fora de la data de finalització de docència. Es poden realitzar actes d’avaluació fins avui de lliurament d’actes. El funcionament intern depèn de cada escola.
DAETSIGCT prega que l’horari dels plens varie per a no perjudicar sempre als mateixos membres del ple. S’intentarà realitzar un calendari de plens en els quals s’alternen entre matí i vesprada.
DAETSIT informa sobre errors en la web informativa de la vaga.
DAETSIGCT pregunta si s’estima una resposta sobre la vaga. En haver-hi ja confirmats serveis mínims s’han de complir. No es té més informació ni data de finalització per a la vaga.
DAFBBAA sol·licita informació de com elevar un prec del ple a la comissió d’Arts i Humanitats del CEUNE per a sol·licitar que no es convide a l’actual presidenta de ARETA. Es remetrà l’acord del ple a DAUPV perquè realitze les gestions pertinents.
El Vicedelegado sol·licita que es gestionen els parts mistralenques en termini per part de les escoles. S’aquesta consultant la creació d’un PoliMedia sobre el funcionament de la plataforma.
Punt 12. Aprovació, si escau, de l’acta d’acords.
S’aprova per assentiment.