S’aprova l’acta de la sessió anterior per assentiment dels presents.
2. Ratificació, si escau, de l’ordre del dia.
Es modifica el punt 7 de l’ordre del dia en el qual es ratificaran tots els acords de la Permanent de Delegats i no únicament la candidatura a seu de la IX Trobada de Representants de CREUP.
S’aprova l’ordre del dia amb les modificacions pertinents per assentiment dels presents.
3. Informes de la Delegació d’Alumnes UPV.
3.1 Informe de l’Àrea d’Assumptes Acadèmics.
S’informa sobre la situació del procediment Mistralenc, la plataforma i la campanya de promoció.
S’informa sobre la incorporació de les delegacions al sistema SQF i al Poli[consulta].
S’informa sobre la convocatòria de la pròxima sessió de la Comissió de Reforma del Reglament Intern.
S’informa sobre la primera reunió amb els representants de Títols de Màsters no depenents de cap escola o facultat.
3.2. Informe de l’Àrea de Política Universitària.
S’informa sobre els esdeveniments i reunions esdevinguts durant el període interplenario.
S’informa sobre l’atur acadèmic del 9 de març.
Des de la delegació de BBAA es recrimina la baixa participació en les accions dutes a terme per la pròpia DAUPV.
S’informa sobre la reunió UP4.
S’informa sobre les dades sociolingüístiques facilitades pel SPNL.
Des de la delegació de camins sol·liciten les dades de procedència dels alumnes dels centres i els cursos perquè l’estudi arreplegue tota la casuística dels centres.
S’informa sobre la Xarxa Vives realitzada en la Universitat de Girona.
3.3. Informe de l’Àrea de Vida Universitària.
S’informa sobre el XXVII Trofeu UPV: les noves modalitats que inclourà i les inscripcions des de la pàgina web de daupv.es.
S’informa sobre l’avançament de les eleccions a Rector al dia 10 de maig per a no coincidir amb el Trofeu UPV.
S’informa sobre l’exposició d’Isabel de Villena en la planta baixa de la Casa de l’Alumne.
S’informa sobre la proposta de Concurs Literari per als estudiants d’universitats públiques de la província de València amb el cofinançament de la Diputació de València.
La coordinació d’infraestructures informa sobre la Reforma del Reglament de la Casa de l’Alumne i el procés de canvi de nom de la Sala de Graus 1.
3.4. Informe del Delegat.
S’informa sobre el Fòrum Empre que es durà a terme els dies 5 i 6 d’abril.
S’informa sobre els intents de reestructuració de la gestió econòmica de DAUPV perquè els diners de capítol IV passada a capítol II de manera que els diners destinats a les delegacions no ho hagen d’avançar els alumnes de cada centre.
Es pregunta sobre el procediment a seguir amb aquest canvi. S’aclareix la facilitat i agilitat que suposa que els diners estiga en capítol II.
S’aclareix que en desplaçaments amb vehicle privat el reintegrament dels diners es realitza amb una ordre de viatge en la qual s’estipula el preu del kilometraje a 0,19€/km.
S’informa sobre la reunió del Consell Interuniversitari Valencià d’Estudiants. Per a traure-ho avance s’estan duent a terme reunions amb els diferents grups polítics dels Corts.
Se sol·licita des de la delegació de BBAA la presència d’algun dels delegats de centre de les escoles implicades en les beques de material. Es consultarà per a la pròxima reunió del dia 4.
S’informa sobre la reunió amb la Diputació de València.
S’informa sobre la reunió amb la Acadèmia Valenciana de la Llengua.
S’informa sobre la comissió de rectorat de les competències transversals, de la qual DAUPV forma part.
Es recorda que les transaccions comercials no estan permeses en les delegacions d’alumnes, i així ho ha transmès el Vicerectorat d’Alumnat i Extensió Universitària.
S’informa sobre el pròxim congrés CREUP-CRUE i el ple presencial UP4, tots dos a Madrid, i l’Assemblea General Ordinària de CREUP a Sant Sebastià.
S’informa sobre la nova web que estarà en vigor aquesta mateixa setmana.
S’agraeix a les delegacions la seua aposta per fer de la UPV referent nacional a través de les assemblees de sectorials i interescuelas.
S’informa sobre la inauguració del nou espai del programa Generació Espontània – Design Factory en la Casa de l’Alumne.
4. Ratificació, si escau, de l’Equip DAUPV.
S’informa dels canvis realitzats en l’equip.
Es ratifica l’Equip DAUPV per assentiment dels presents.
5. Ratificació, si escau, de la petició d’ajudes d’activitats de promoció del Valencià.
Es ratifica la petició d’ajudes d’activitats de promoció del Valencià per assentiment dels presents.
6. Aprovació, si escau, dels participants en l’elaboració del Codi Ètic.
S’expliquen les fases del projecte d’elaboració d’aquest document.
S’aproven els 6 participants en l’elaboració del Codi Ètic.
7. Ratificació, si escau, dels acords de la Comissió Permanent.
Es ratifiquen els següents acords presos en la Comissió Permanent:
Decisions sobre l’atur acadèmic del 9 de Març.
Ratificació dels membres de les comissions.
Aprovació del posicionament de gobernanza (CREUP).
Aprovació de la despesa dels membres de la CEA en CREUP
Aprovació del CAS.
Aprovació de la candidatura UPV a seu de la IX Trobada de CREUP.
8. Aprovació, si escau, d’assumptes a delegar en la Comissió Permanent.
S’aprova per assentiment dels presents els següents assumptes a delegar en la Comissió Permanent.
Eleccions a CREUP.
Suports a candidatures electorals a CREUP.
Activitats per a les eleccions a Rector/a.
Projecte de sol·licitud d’ajudes a Diputació de València, Ajuntament de València i Acadèmia Valenciana de la Llengua.
Projecte formatiu 3.0.
Es prega que es corregisca tota la documentació fora de format i els errors de forma abans de fer-la pública.
Es pregunta pel cost de les activitats falleres i la valoració de les mateixes. S’informa que el cost ha sigut assumit per la casa de l’Alumne sent la sol·licitud d’ajudes de 1200€. La quantitat final serà assumida pel centre de costos de la Casa de l’Alumne.
Es prega que en les negociacions amb l’equip rectoral de cara a les eleccions es tracte el tema de les possibles dues convocatòries per a la matriculació.
Es prega que s’utilitzen els correus oficials de les delegacions de centre des de la coordinació mistralenca.
Es pregunta per la falta d’assistència a la reunió estratègica de comunicació de rectorat a la qual no va acudir cap membre del gabinet de comunicació de la DAUPV. Es detallen els esdeveniments i els temps pels quals va ser impossible l’assistència a la mateixa.
Es prega que es pose en contacte al sotsdirector d’alumnat de Gandia amb el coordinador de Generació Espontània posat que ha d’haver-hi alguna fallada ja que no ha rebut resposta o ha de tenir el contacte incorrecte. El propi coordinador de Generació Espontània aclareix que hi ha comunicació fluïda amb les adreces i sotsdireccions de centre pel que es comprovarà el succeït i es posaran en contacte com més prompte millor.
S’aclareix des de la comissió d’assumptes sectorials que no s’ha convocat la comissió perquè segueixen faltant les dades d’alguns centres. A més, es prega que els documents es realitzen i registren per la via administrativa adequada.
10. Aprovació, si escau, de l’acta d’acords de la sessió.
Per assentiment dels presents s’aprova l’acta d’acords de la sessió.